الثلاثاء، 25 مارس 2014

كرهتك




 كرهتني في نغمات الموبايل ..
 كرهت نغمات موبايلك اللي كنت بسمعها وأنا معاك.
 كرهت الرنة اللى كنت مخصصهالك..
حتى الكول تون الدينى اللي كنت عامله لو رنيت على حد ولقيته بقفل الخط من غير ما اكمل اتصالي بيه.
كرهت عطري اللي كنت بحطه قبل ما أقابلك.
كرهت عطرك المميز لو شميته صدفة.
كرهت كل حاجة بتفكرني بيك.

المعنى الحرفي لـ "ماعدتش طايقاك".

عارف يعني إيه مش طايقاك؟.
 يعني صوتك بقى يضايقني.. وكلامك بقى ينرفزني ووجودك بقى يستفزني.
 يعني مش عايزة اعرف عنك حاجة..
 يعني يوم ما اسمك يتسمى بيه بطل في مسلسل أكره البطل واتمنى يحصل له أية مصيبة بس لإنه على اسمك..
 يعنى بعد ما كنت بدعيلك بقيت بدعي عليك.

وصلك أنت بقيت جوايا عامل ازاي؟.

ماعدتش شايفاك الرمز اللي بتباهى بيه.
ماعدتش بالنسبة لي الشخص اللي واثقة فيه أكتر من نفسي.
ماعدتش بالنسبة لي القائد اللي بفتخر بقيادته ليا.
ماعدتش الأستاذ اللي عايزة اتعلم منه.
ماعدتش حاسه بانتمائي ليك.. اللي بينا خلاص انتهى.

المعنى الحرفي لـ" لقد سقطت من نظري".




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق