الخميس، 13 مارس 2014

مش ندمانة


خيبت أملي فيك.
توقعتك الصدر الحنين والحضن الدافئ.
لقيتك عايش لنفسك وعايزني مجرد مديرة منزل.

------------------------------------

كنت قولي أى حاجة تبين لي فيها أنك قوي وشجاع وأنا كنت هصدقك وإلا كنت بتحكي لي على موقفك لما الحرامية طلعوا عليك ليه!
-------------------------------

-عارف يعني إيه  يبقى عندي غمازتين واحد بتظهر طبيعي لما ابتسم والتانية لازم ضحكة جامدة علشان تظهر وأنت ماتعرفش أصلا أن عندي غمازات؟.
يعني عمرك ما عملت حاجة اتسببت حتى فى ابتسامتي.

-عارف يعني إيه وأنا معاك برضه اقف أرقص قدام المرايا؟.
يعني جوعي العاطفي لم يشبع.

- عارف يعني إيه وأنا معاك برضه أفضل حاضنة مخدتي؟.
يعني عمرك ما شبعت احتياجاتي النفسية

--------------------------------

لن أقبل ان أكون في حياته لمجرد أني أم أولاده.

--------------------------

يكفى إني معاك عمري ما صليت الفجر وده يخليني عمري ما اندم على فراقك.



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق