الجمعة، 4 أبريل 2014

مايعرفوش


 شايفيني بتبطر على النعمة لما رافضة أرجع لخطيبي اللى بيقول للناس دلوقتي أنه بيحبنى وباقى عليا وعلشان كده راجع لي تاني.

- مايعرفوش أن تصرفاته معايا هي اللي خلتني خدت قرار الإنفصال.

- مايعرفوش أنه ياما اتسبب في نزول دموعي سواء معاه أو لوحدي.

- مايعرفوش إن مكنش بيني وبينه أسرار حتى لو حوارعادي؛ كانت كل حاجة بالتفصيل توصل لأهله.

- مايعرفوش إنه ماحاولش يسعدني وكان بيضغط على أعصابي دايماً.

- ما يعرفوش إن مفيش ذكريات حلوة بينا تشفع له عندي.

- مايعرفوش إنه يا ما رجع في كلامه واتفاقاته معايا ومع أهلي.

- مايعرفوش أنه سمح لأهله يتطاولوا عليا.

- مايعرفوش إن أهله غلطوا في أهلي.

- مايعرفوش إني أول ما طلبت الانفصال ماصدق وقالي هاتي الشبكة.

- ما يعرفوش إنه يا ما صغرني قدام قرايبي وصحباتي لما ما كنش بيتصل بالأيام ولا حتى برنة على الموبايل.

- ما يعرفوش إني إديته كذا فرصة علشان يحافظ عليا وفي كل مرة كان بيدوس فيها عليا.

- مايعرفوش إني علشانه كنت بعمل حاجات مش راضية عنها بس علشان أرضيه.

- مايعرفوش إنه اغتصب فرحتي بيه وكأنك استكترها عليا.

- مايعرفوش إنه بعد انفصالنا بأسبوع كان خاطب غيرى.

- ما يعرفوش إني خلصت الحزن عليه.

- مايعرفوش أنى كنت بموت فى بُعده عني في اليوم مليون مرة وإن قرار انفصالنا مكنش سهل عليا.

- ما يعرفوش إنى كان لازم أعيش بعده وعلشان كده كان لازم أموته جوايا.. وده اللي حاصل دلوقتي هو بالنسبة لي مجرد شبح لشخص خلاص مات من سنين.







ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق