الأحد، 7 سبتمبر 2014

احتياجاتي معك




- محتاجة أحس معاك بالأمان اللي يخليني أكلمك براحتي
 وأنا عارفة أن عمرك ما هتقول كلامي معاك لأي حد
ولو على سبيل الفضفضة ومهما كانت علاقتك بيه.

- محتاجة أحس بالأمان اللي يخليني أعطيك صوري وأي هدايا تذكارية
 وأنا متأكده إن محدش هيشوفها غيرك.

- محتاجة أحس إنك ملكي أنا لوحدي
وإن مش مسموح لأية واحدة غيري إنها تتدلع عليك وتتكلم معاك بعشم مبالغ فيه.

- محتاجة أحس إن أي وقت عندك أنا أولى بيه.

- محتاجة ما يكونش  في حياتك أصلاً بنات غيري ولو على سبيل الصداقة البريئة.

- محتاجة أحس إن علاقتنا كالصندوق المغلق ولن يستطيع أحد أن يرى محتوياته لإن مفتاح الصندوق معي أنا وأنت فقط.

- محتاجة تكون لي صديق وسند أفضفض له وأنا عارفة إنه هيكون عنده حلول لأي مشكلة بتواجهني مهما كانت بعيدة عن اهتمامته وميوله.


- محتاجة أحس معزتي عندك بالأفعال.

- محتاجة أحس أننا واحد وأن محدش فينا فعلا يقدر يعيش من غير التاني.

- محتاجة أتأكد أنك نصي التاني .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق