الثلاثاء، 30 سبتمبر 2014

مقتطفات نسائية (27)




- أنا عارفة أنك لما تموت أني أكيد هزعل عليك
مش علشان حياتنا اللطيفة سوا.. إطلاقا

لكن علشان كل الحاجات الحلوة والذكريات الجميلة اللي كان ممكن نعملها سوا وأنت استخسرتها فيا.

--------------------------

- وحشني صوتك وأنت بتغنيلي




- سبحان من أخرج حبه من قلبي



- ليتك تعلم بأنها لم تعد في حاجة للاستماع لحكاويك بقدر حاجتها للإحساس باهتمامك للاستماع إليها.

-------------------------------------------------

- ياترى أنت مستوعب تجاهلك ليها ممكن يعمل فيها إيه؟

------------------------------------

- طبيعي يبعد عنك بعد ماظهرتي في حياته من جديد لإنك بتفكريه

 بأيام فقره وهو ماصدق نسيها وقعد مع ناس جديدة مايعرفوش عنه

غير اللى هو بيحكيه وبس..

---------------------------


- رسائلك تبعث لى حالة من النشوى فلا تبخل عليَّ بها.
------------------

- بيقولي "طمني عليك"
طيب وأنا مين يطمني عليا
وأنت مش قصاد عينيا
وحشتني

----------------

- بينى وبينك قصة حب لن تنتهي
إذا كان اللقاء دائما يفرقنا فالفراق هو من يجمع بيننا.


------------------------------------

- زمان حتى واحنا متخانقين.. ماكنتش اسمح لحد حتى إنه يتكلم عنك من غير ما يقول قبل اسمك لقب..
والنهاردة كنت في قمة سعادتي لما لقيت واحدة ماتعرفش اللي كان بينا وبتقول عنك كل الصفات الرديئة اللي اكتشفتها فيك..
حسيت إني ماكنتش شايفاك كويس وإني دلوقتي مش ظالماك.

--------------
  
- رافض ترجع لها لكنك بتحبها.. ده إحساسي.

-------------

لما تجيلي في آخر يومك متوقع أني هكون مستنياك!!
 طيب على الأقل اقتحمني واستفزني علشان أرد عليك
 مش تكتفي بمجرد تحية كإثبات حضور والسلام.

----------------------------------

- أنا متضايقة من قلبي أوي.. وحاسة كده إن ذوقه انحدر.

-----------------

- أنا اجتماعك المهم اللي لازم تفضي نفسك علشانه.

--------------------

- يعجبني متابعتك لي رغم استفزازي لك.


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق