الجمعة، 3 يناير 2014

أنقاض









وحشة قوي في حقك كراجل لما تكتب اسمك قبل اسمي
- لمجرد عداوتنا لبعضنا البعض والتي لايعلمها أحد -
حتى لو في ورقة صغيرة لن يقرأها الكثير.

---------------------------

أيوة كنت زوجي لكني أتحداك إذا كنت تعلم ما لون عيوني.

-----------------------

وكالعادة تأتي بعد أن أستقبلت العزاء فيك.

-------------------------

- وفجأة لقيتني بقارن بينك وبين أي راجل اتعاملت معاه فى يوم من الأيام
ولقيت كفة أي حد بترجح عن كفتك بكتير.

----------------

دكتور فاشل بصحيح.. جايالك وأنا مشخصة حالتي ناقص أعالج نفسي كمان!
 أمال أنا جايالك ليه.

------------------------



مش مسامحاك على كل الوقت اللى قضيناه مع بعض في زعل وضيق وخناق مع إن كان ممكن نقضيه في سعادة وحب واشتياق.

-----------------------

أنت مابتعرفش تحافظ على الناس حواليك.. غرورك بيصورلك إن وجودهم في حياتك أساسى ليهم.. مع إنك من غيرهم ولا حاجة.

-----------------------

كم أشعر بغبائك حينما تستخدم بعض الحيل التي ألقنتها لك زمان حتى تستطيع مصالحتي وكأني كنت أعطيك حلولاً لترضيتي.. ولم تكن تستخدمها وقتها .. جاي تستخدمها دلوقتي بعد ما خلاص بقيت مستنية أشوف طرقك أنت في مصالحتي..

---------------------------

 لغاية إمتى هفضل واقفة ورا الشباك مستنية الفرحة.




هناك تعليق واحد:

  1. لغاية امتي هفضل الوم نفسي علي خيانتك المستمرة ليا
    لغايه امتي هفضل مصدقه الصورة الي خدعتني بيها
    لغاية امتي ...وانت طلقتنيي غيابي زي اي مومس من الشارع
    لغايه امتي هفضل غبيه كده

    ردحذف