الاثنين، 20 يناير 2014

مقتطفات نسائية (7)



مش فاكرة أنك قلت لي أية كلمة تدل على حبك ليا بس مبسوطة أوي أني كنت معاك.

------------------

صعبان عليك أنك استنتني عشرة دقايق وأنا اللي يا ما استنيتك بالأسابيع.

---------------------

فرحة عينيكِ لما شافتني عندي بالدنيا.

--------------------

وبتسألني بكل ثقة عن أنا اتعلمت منك إيه.. أقولك ياسيدي.. اتعلمت أني ماأعتمدتش عليك في حاجة  واتعامل وكأنك مش موجود في حياتي.

------------------

إحمد ربنا زي ما أنت عايز لكنك قصرت في حقي وأنا مش مسامحة فى ده..
ده موضوعي أنا.. وأنا بس اللى أقرر إمتى وإزاي وفين
 ومش مسمحولك تتنازل عن حق مش بتاعك.

-------------------

- حاسة كده أن قلبي استغبى وعملها.


--------------------------

دقات قلبي تتسارع مبشرة بقدوم حبيبي.

----------------------

أكتر كلمة تكرهها المرأة من رجلها: مش عارف المفروض اعمل إيه؟.

--------------------------


- من أجمل اللحظات لما أكون بتصل بيك وألاقيك قدامي .

-------------

- لو عايز تغريها وتخليها ترد عليك على النت حط صورتك وشوف تأثيرها إيه عليها.







ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق