الخميس، 20 نوفمبر 2014

مقتطفات نسائية (31)





- اتصلت بيا ليه؟

إيه اللي كان ممكن تقولهولي في التليفون ومعرفتش تبعتهولي على النت

إيه.. كنت عايز تسمع صوتي المنهار وتتأكد إن ضحيتك فعلاً بتموت؟


ولا كنت عايز تكمل على الفاضل فيا لو صوتي بان قدامك قوي

-----------------------------------------


- أنا بس عايزاك تفتكر إني حاولت كتير أحافظ عليك وأنت حاولت كتير تخسرني.

----------------------

- عارف يعني إيه بحبك؟
يعنى أقل حاجة منك ممكن تسعدني
وتأخيرك في الرد عليا ممكن يقهرني.

---------------------------

- لما تحب تصالحني ياريت تصالحني بالطريقة اللي أنا عايزاها
 مش بالطريقة اللي أنت شايفها تلائمك.

-------------------

- ترى يا صديقي هل تشعر باحتياجي إليك ورغبتي في الحديث معكعني وعنك
 وعن كل الأشياء .

-----------------------


- أحلى حاجة كانت في شغلي أنه كان بيخليني أشتاق للبيت

أيوة بحب بيت أهلي بس خلاص شبعت منه.

عايزة يبقى لي بيتي الخاص.

------------------------

- مش هقبل بدخول راجل في حياتى إلا لو كان زوجي..

 كفاية بقى استنزاف لمشاعري .

--------------------------

- مالقتش غير أمي علشان أجري عليها وأقولها بعينيا حبيبي أهو .

----------------------------------

- وأنت بعد ما تهيني وتخرجني من بيتي معتقد إن كنوز الدنيا لوجبتهالي
 ممكن تنسيني وترجعني معاك زي الأول.. ما خلاص اللي اتكسر اتكسر.

---------------------------

- مستغربة انهياري لما حد خرج من حياتي أصلك ماتعرفيش إن الحد ده كان هو كل حياتي.



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق