الخميس، 26 سبتمبر 2013

مقتطفات نسائية (1)





- نظر الصغير ذو الخمس أعوام لشقيقته ذو العشر شهور يخاطبنى قائلاً:
ما تجوزيها بقى علشان نرتاح منها.

--------------------------

- العشق : ابتلاء.


----------------------


- كالبحر أنا يطهرني موجي من دنس البشر.

--------------------------

- ازاي ما أخدتش باله من لون المانيكير في ايدي واحنا بنتعشى سوا!.

-----------------------


- لو أني أحبه ستصبح طلباته عندي طقوس يومية أمارسها باستمتاع .

--------------------------

- "عمرى مااتصلت بحد 3 مرات ورا بعض "

 وأنا عمرى مارديت على حد زعلانة منه غير بعد اتصاله ال100 ورا بعض.

-----------------------


- ولقيت الدنيا فيها حاجات كتير أجمل من وجودى معاك.

----------------------

- حسيت معاهم إن عمري ماراحش على الفاضي وإن سنين حرماني تم تعويضها فيهم.. أصبح عندي أبناء لم أنجبهم وكأن أمهم تهديهم لي بعد ما تركتهم لأبيهم.

---------------------------

- ماينفعش تتقل عليا من دلوقتي وتشوفني هشتاقلك وهحتاج ليك ولا لأ..
 لأن وارد جداً أسيبنى منك خالص.

-------------------------------------

- أنت ماتقدرش تضحك عليا بكلمتين زي ما بتعمل مع أي حد ..أنا بس علشان بحبك بعديلك حاجات كتير.





ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق