الجمعة، 4 أكتوبر 2013

خيبة أمل


بتسأل بعيط ليه؟؟.
بعيط على قلبي اللي أنت مش حاسس بيه وعادي لما تتكلم في أي حاجة غير اللي أنا محتجاها لمجرد أنك تعمل عبيط ومش فاهم أنا محتاجة إيه.
بعيط على نفسي اللي يوم ما حبت حبت واحد مش ليها.
بعيط على خيبتي في حبك الزيادة قوي واللي أنت مابتحبنيش حتى ربعه.
بعيط على وجعي في إن مجرد كلام أنت ماقولتوش خلاني مقدرتش امسك نفسي من العياط.
بعيط على ضعفي معاك وانتشائك بده.
بعيط على خروجة حلوة وكلام جميل واحساس رائع كان نفسي أعيشه معاك ولو لحظات مؤقتة افتكرها بعدين واضحك لكن اللي بتسيبهولي دموع وقهرة قلب.
بعيط على برودك معايا وانت شايفني بتحرق من شوقي ليك.
بعيط أني سمحت لنفسي أحبك كل الحب ده.
بعيط لانك بقيت دراعي اللي بيوجعني اللي أخاف اي حد يمسكني منه.
بعيط لانك عارف انك اتسببت في وجعي ومع ذلك واخد الموضوع عادي.
بعيط لأنك بدل ما تبين انك زعلت على زعلي وانك ماتقصدتش ألاقيك مستكتر عليا كمان اني أعيط.
بعيط لأن كل اللي فرق معاك دلوقتي أني اتأخرت عليك وخدت وقت طويل وأنا بعيط جوه الحمام!!.

هناك تعليقان (2):

  1. احيانا كتير الدموع الي بتنزل دي علي اشخاص لا يستحقون ان نبكي عليهم
    وكثيرات جداا نبكي علي انفسنا من خلالهم

    ردحذف
  2. بعيط لانك بقيت دراعي اللي بيوجعني اللي أخاف اي حد يمسكني منه.

    ادعي انربنا يفتح بصره وبصيرته علشان يفهم أن الذراع التي تؤلمك وتضعفك هي التي جعلته قويا ،وان هذه القوة يجب ان تكون مع الكل الا معك ادعي الله ان تفيض عيك حب وحنان وامتنان ، عزيزتي كلما كنا اقوياء خف وجعنا

    ردحذف