الجمعة، 18 أكتوبر 2013

عني (4)



أنا مش قادرة أعيش في الدنيا.

مدينتي الفاضلة تفرض عليَّ التعامل بأسلوب لا يليق بمن هم يعيشون فعلياً في الدنيا.


أنا بالنسبة لهم غريبة.


وهما بالنسبة لي علامة استنكار إزاي مستحملين نفسكم كده!.


الحياة أبسط من كل الحقارة اللي بتتعاملوا بيها مع بعض.


كلنا هنموت والدنيا اللي بتتخانقوا عليها دي مش مستاهلة.


الشخصيات السادية في تفشي وتحتاج لعلاج فوري وقبل هذا العزل عن الآخرين.

أوقات كتير بحس إني مُعلقة بين السماء والأرض.


يارب هون.. هانت عليا الدنيا خلاص ومابقتش عايزاها.


أنا عايزة جنتك ..


مدينتي الفاضلة ليس لها مكان هنا وأنا لن أستطيع الحياة بعيداً فالهواء خارجها ملوث.

لن ألوم بيئتي وتنشأتي؛ لم يعد عندي متسع لذلك.


فقط أريد أن أرحل بهدوء.


وإلى أن يحين هذا الوقت أفكر جدياً في أن أصبح بلطجية

 ولكن يتحتم عليَّ أولاً أن أضع أخلاقي في تابوت محكم الغلق حتى لا تعوقني.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق