السبت، 28 فبراير 2015

مقتطفات نسائية (41)







أنا من يوم ما حبيتك وأنا بعمل علشانك.. جه الوقت اللي أسأل نفسي هو عمل إيه علشاني

-------------------------

زي ما أنت بتتلذذ بعذابي بإننا في مكان واحد وأنت مابتكلمنيش..
 أنا بقى هسيبك تستمتع ببعدي النهائي وهسيبلك البيت كله.

--------------------

جرحك علمني إن لو حد حلف عليا علشان يجبرني أعمل حاجة أنا مش عايزاها..
إني ماعملهاش
وده هيخليه يا إما يصوم 3 أيام علشان يبر بقسمه علشان يعرف يكلمني تاني ووقتها هيحرم يحلف عليا
يا إما ينفذ يمينه وفي الحالة دي يبقى بناقص وتبقى جت منه.


---------------------




- أشتاق لرسالة من صديق وقصيدة من حبيب.


--------------------

لو حبك كنتي مليتي عينيه

----------------------------


- لو كانت مبادئنا واحدة يبقى على بركة الله.

---------------------

- تصدق كنت مفكرة أني فارقة معاك

كنت مفكرة أن زعلي منك هيأثر فيك

خطأ اعتقدت أني مهمة في حياتك ولست عابرة سبيل.

------------------

- كان موبايلي لا يستقبل سوى رسائلك فقط الآن يستقبل من

الجميع ماعدا أنت.
 ----


شعور رائع لما يكون في حياتك حد بيهتم بيك وبيكلمك قبل ماتخرج

 ويوصيك على نفسك ويكلمك لما ترجع علشان يطمن عليك.

------------------

مريت بأحداث كثيرة مؤلمة في حياتي ولكن يبقى يوم افتراقنا

أشدها ألماً على الإطلاق.

------------------

بدل ما بتعرفش تقول رأيك في حاجة ولا بتعرف تتصرف في أي

موقف كنت بتسألني مالي ليه!!

-------------------

لا أعلم لماذا برودة الجو وقطرات المطر تشعرني بالدفء،

 فقط ينقصني وجودك لتكتمل سعادتي.

--------------------

- ازاي أدي الأمان لراجل تاني.. إذا كان زوجي سرقني وخاني وغدر

بيا وباعني.

-------------------

بكره أوى كلمة "أنا عاملك مفاجأة "

فاجئني يا حبيبي من غير مقدمات

----

معقول تبقى عندي في كفة واحدة مع أكتر حد آذاني .

 بعد ما كنت بالنسبة لي الدوا اللي هينسيني غدر الزمن وجرحه!



هناك تعليق واحد:

  1. "لو حبك كنتي مليتي عينيه" .. عبارة رائعة بس قاسية أوي

    ردحذف