الثلاثاء، 10 فبراير 2015

مقتطفات نسائية 39




 الرجل هو البيت؛ وأنا عمر ما كان ليا بيت.

 أنا حتى مش فاكرة إذا كنت حبيتك فعلا ولا لأ!

-----

وفي عز كلامه معاها عنها
قام حبها
----

عنها لما لبست كعب عالي بزيادة وهي طالعة تقابل العريس فقام هو رافضها بحجة أنه مينفعش يتجوز واحدة أطول منه.

-----

ولما اتحطيت في موقفها ماعملتش اكتر من اللي هي عملته واللي كنت بلومها عليه زمان.

 -------
يا بنتي فوقي بقى
اللي أنتي شايفاه حاجة كبيرة ماحصلتش
هو شايفك حاجة قليلة أوي


---------

مازلت أفتقد حضنك الخيالي الذي طالما تمنيته ولم أحصل عليه مطلقا.

--------


وبعد الغيبة الطويلة دى
يا ترى كنت فين ومع مين
اتجوزت رقم كام لغاية دلؤتى ؟

-------------------

أنا عارفة إن مفيش فى إيدك حاجة تعملهالى وأنا ماطلبتش منك حاجة
بس بلاش تستكتر عليا أنى أبين زعلى بالتكشيرة والصمت
ماهو أنا ماليش نفس لا اضحك ولا أتكلم
فهاجى على نفسى فى دى كمان!

--------------------

توقعتك هتصالحنى بعد الغيبة دي مش جاي تتخانق معايا!







ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق