الجمعة، 20 مارس 2015

مقتطفات نسائية 43




أنت كنت متوقع إني هزعل عليك العمر كله ولا إيه!
تبقى غلطان
أنا قبلك شوفت كتير
أنت مش أول حد يخذلني ولا أول صدمة في حياتي
وده ساعدني إني أنساك بسرعة

 ------


ليه شايفنى علشان بنت المفروض أني أكون بعرف اعمل شغل البيت ..
 مش لازم حد يعلمني الأول!

------------------

كم أعشقه حين يناديني "يا صغيرتي "

----------------------

ما بحبش الوقت اللي بتسيبني لوحدي فيه لأني بضيعه في البحث عنك من خلال تتبع صفحتك على الفيس وبرضه بتضايق لما في الآخر مش بلاقيك وأكتشف أني ضيعت ساعات وأنا ولا على بالك.
 ------


أنت اللي وصلت اللي بينا لدرجة دي
أنت اللي خنت العهد
أيوة عايزة أكلمك واسمع صوتك
لكن مش قادرة
سامحني يا حبيبي.. أنت السبب.

------------------

تباً للفراغ العاطفي الذي يجعلك تجيد فن التظاهر بالحب.

-------------------

إذا كان خط المحمول يفقد صلاحيته بعد انتهاء الثلاثة شهور سماح و يفقد صاحب الخط ملكيته له  فهل يعقل إنك مازلتي تعتبرين نفسك ملكيته بعد مرور شهور دون الاتصال بكِ وعاطياه صلاحية مدى الحياة ..أين كرامتك يا فتاة !!

------------------
  

رغم كل ما فعلت إلا أني لا أنسى أبداً أنك احترمتني دوماً


----------------------

آخر حاجة كنت متوقعاها منك إنك ماتهتمش تصالحني
 وتسيبنى أنام وأنا زعلانة منك
وبعد ما تصحى ماتفكرش حتى تبعت لي رسالة .
للدرجة دي أنا رخيصة عندك.

----------------------

هل تنتظر أن آتي لك ذليلة منكسرة أطلب تعاطفك وشفقتك تجاهي
أم تنتظر عتاب صارخ يطيح بكل شيء
أم لا تكترث أصلاً لما حدث!










ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق